Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Controleert u alstublieft uw map met ongewenste e-mail. Mocht de e-mail hier ook niet in zitten, dan kan het zijn dat uw provider onze mail ziet als spam en deze helemaal blokkeert. Als uw betaling is voltooid kunt u ervan uitgaan dat wij de bestelling binnen hebben en wij uw bestelling z.s.m. gaan verzenden. U kunt ook kijken in uw account of de status van de bestelling op “in behandeling” staat. Is dit het geval dan hebben wij de bestelling binnen en zullen hem z.s.m. verwerken. (zie verzending wanneer wij onze orders verwerken en versturen). Als de bestelling op “afgerond” staat dan hebben wij hem al verwerkt en of verzonden.

Hoe kies ik voor pakket of pakjegemak ?

Tijdens het afrekenen kunt u kiezen voor pakket of pakjegemak en bij sommige producten voor gratis verzending. 

Pakket: bezorging aan huis of op het werk.

Wij verzenden het pakje naar het opgegeven adres.

Pakjegemak: bezorging op een PostNL locatie.

Wij verzenden het pakje naar de door u opgegeven PostNL locatie.

Let op! als u het pakket als pakjegemak wilt verzenden en u heeft geen afhaallocatie aangegeven dan wordt de bestelling verzonden naar het opgegeven adres en niet naar een PostNL afhaallocatie. Wij zijn niet aansprakelijk voor verkeerde levering bij het niet opgeven van een PostNL afhaallocatie.