Bevestigingsmail

Indien u geen bevestigingsmail heeft ontvangen, controleert u dan uw map met ongewenste e-mail. Mocht de e-mail hier ook niet in zitten, dan kan het zijn dat uw provider onze mail ziet als spam en deze helemaal blokkeert. Als uw betaling is voltooid kunt u ervan uitgaan dat wij de bestelling binnen hebben en wij uw bestelling z.s.m. gaan verzenden. U kunt ook kijken in uw account of de status van de bestelling op “in behandeling” staat. Is dit het geval dan hebben wij de bestelling binnen en zullen deze z.s.m. verwerken. Als de bestelling op “afgerond” staat dan hebben wij deze al verwerkt en of verzonden.

Zie verzending voor de tijden waarop wij orders verwerken en versturen. 

Verzending

Tijdens het afrekenen kunt u kiezen voor pakket of pakjegemak. Het keuzeveld voor pakket of pakjegemak komt tevoorschijn nadat u een postcode heeft ingevuld. Geef altijd een bestaand adres op, wij zijn niet verantwoordelijk bij het niet aankomen van een pakket indien u een niet bestaand adres opgeeft. Het adres van een postNL afhaallocatie opgeven zonder bestaand woon adres wordt ook niet geaccepteerd en het pakket zal daardoor 9 van de 10 keer retour komen. Wanneer uw pakket of pakjegemak om een van deze redenen weer retour komt gaan we uw pakket na correctie van de gegevens en betaling van € 10,95 binnen NL ( administratie en verzendkosten ) en buiten NL € 13,25 opnieuw verzenden. 

Let op! Als u wilt dat wij uw bestelling als pakjegemak verzenden en u heeft geen afhaallocatie opgegeven in het keuzeveld dan wordt de bestelling verzonden naar het huisadres. Helaas kunnen wij na inleveringen van de bestelling bij PostNL het adres niet meer aanpassen. Wij zijn dan ook niet aansprakelijk voor een verkeerde levering als u dit tijdens het afrekenen niet goed aangeeft.

Track & Trace code

U ontvangt bij verzending via pakket of pakjegemak eind van de middag of avond een track & trace code in uw mailbox. Tevens is deze terug te vinden in uw account op condoomsperpost.nl. Mocht u het track&trace nummer bekijken voordat uw bestelling in het sorteer centrum is aangekomen dan lijkt het alsof uw pakket naar uw huisadres wordt verzonden. We raden dan ook aan om pas de ochtend na het ontvangen van de code deze online te checken.